Isnin, 27 Januari 2014

i'm fine !


Assalamualaikum , hai , first aku nak wish happy new year (2014) , walaupun agak lewat . Sori sbb haritu aku betul-2 tak sempat , ok , blog ni pon dah tak terjaga , series tak sempat  , maklum la dah naik pangkat  jadi CEO , segala-galanya tak sempat . Ha , abaikan yang tu , second aku nak mintak maaf kat kawan baik aku Nur Atikah Bt Mhd Fishah , sori sbb aku tak sempat nak wish besday hg , wish pon kalot-2 . Sori tauu , nanti bila keadaan aku dah ok , aku janji kita sambot besday hg k . Sori sgt tau , aku harap hg faham (ayat kerek habes) HAHA . Sekarang , aku nak cita serba sikit pasai aku . Hidup aku sekarang dah macam apa lagi , hm , org tikam belakang . Aku pecaya kat depa tapi depa wat aku mcm ni , ok fine aku tak kisah . Tak jadi kat depa lagi , boley la depa wat aku mcm ni . Takpa , Tuhan tu ada , Tuhan tak kejam . Tak selamanya aku kat bawah . Sabaq-2 . Apa yg jadi ada hikmah right ? Tuhan uji , sbb syg kan ? Aku yakin , satu hari nanti hidup aku akan berubah cuma lambat dgn cepat ja . Aku harap , semua yg baca blog ni doakan yg terbaik utk aku . Sekarang , aku nk bukak buku baru , takkan sebab benda  yg jadi kat aku , aku nak mengalah (akhirnya aku dah semakin matang , HAHA) . Dulu takpa la aku ada kawan , sokong aku atas bawah , kiri kanan , depan belakang ,  sekarang semua dah terpisah , aku macam tak berdunia dgn org , kawan-2 aku zaman sekolah adalah kawan yg terbaik bg aku . Mybe semua dah ada haluan masing-2  , tapi depa semua tetap kawan aku . Mybe satu hari nanti kita akan jumpa , walaupun masing-2 jauh .  Atikah , dulu kalau aku sedey hg selalu ada . Hm . Dulu kalau ada dwet sikit ja , makan dekat kedai kan Tikah ? HAHA , dah la , cenggeng pulak . Aku dgn dy , tak contact , takat chat kat FB ja la . Maklum la , aku tak guna henset dah . Aku kan budak 9tahun , semuanya tak boley , tu tak boley ni tak boley . Biaq la , malas pk . Sebelum terlupa , aku nak mintak maaf kat AF sbb tak wish besday dah bertahon-2 , sori tau . Tak adil la awak ja yg baca blog ni , mana awak punya blog ? knp cari tak jumpa ? takpa la , apa-2 pon , moga bahagia dgn si dia , saya doakan awak happy k . Saya hanya masa lalu awak , dan dia masa depan awak J , bahagiakan dia J . Lagi satu sori kat Follower-2 yg dah follow tu , aku tak sempat nak follow hampa la , nanti bila free insya’allah aku follow J . Kalau tak keberatan , share la sikit azam hampa untuk tahun ni kat cbox tu . Pesanan dari aku , fikir dulu sebelum buat something . apa-2 dugaan tempuh dengan sabar n banyakan berdoa .