Khamis, 27 Jun 2013

kitkatt .


haii , assalamualaikum , hmm , sedapnya kitkat . yum-3 . tengok kitkat teringat kat someone tuu
.mesti hampa semua tau kan sapa dy . hehe . ok acctually , nak bgtau semalam aku dah kemaskan sikit blog nii . lagu dengan header lama tue aku dah tukar kepada yg baru . yg lain malas nak tukar , dah ok kot aku rasa . lagipon , aq bz sekarang xdak masa sangat nak buat benda alah nii . ok , lagi satu aq nak bagitau yg aq buat fb baru , ni link dia https://www.facebook.com/eyka.chika.5 . add laa yee . lagipon tak ramai friend , pastu kena block lak 7hari takley add org .. twitter tetap yg sama https://twitter.com/Eyka_kori, follow laa kay , hehe . akaun yg lain-2 tu aku dah tak egt password . so , aku rasa mybe kena buat yg baruu la kott . tu pon kalau mood rajin tuu ada . hehe . fon , mmg aq dah tak guna kay , harap maklum ... okay , esok ,lusa n hari seterusnya tuu aq mybe bz , haha , bz nak kenduri nii , aq nak naik pelamin woii .. hehe , xdala , aq dah kawen pon , cuma lupa jemput hampa jaa , sbb takdan nak update blog nii . aq kawen dgn boyfriend aq tuu laa , muhammad bukhari bin zakariah . hehe . xcaya sudahh , ty aq upload gambaq kawen kami kayy . ok laa , yg tuu ja kot , k byee ..